琴日同今日係pe day...我參加左long jump.shot put同埋100米呀~~不過一個獎都冇bo....我地社今日雖然得個全場第三,,不過都有場地佈置獎同埋啦啦隊獎..男0個邊既成績仲得左no.1呀...仲有好多好多獎啊,,呵呵~~今日個閉幕禮超搞笑,((所有form1都要去,,,有dd冇去))),,della有兩個金獎(100&200米..100好似破記錄),so有好多人都識佢~~~有一個人同della講野((唔識ge)))
人同佢個fd講野,,,隻手指好搞笑咁指住della:「咦,,依個女仔好勁ga喎」
人同della講:「你囉左三個金牙??」
della:「唔係牙,得兩個咋」佢指住個比賽布上面100&200,話:「100同200囉,,long jump冇呀」
della再講,,,「接力有冇ga??」
人:「有...」
della:「哦~~」
人轉個頭過黎,,講:「冇呀」
della講:「車」
跟住過左一陣,,,,一隻蜜蜂fly左入頭先0個個人件3度((((0個個人係唔知既))))...我同chan都見到///係咁係度笑
再過左一陣,,隻蜜蜂針0個個人,,佢叫左一下,隻野都fly左出黎,,佢個fd睇住佢..
佢個fd講:「咩事??」
佢:「比蜜蜂針左一野」
佢個fd:「比我睇下」
佢:「係加拿大」
我同ruby又笑死,,,,
之後返返上看台,,,d green house0個d冇曬心情,,,因為佢地好多人都以為自己啦啦隊win
之後我地講左幾句野,,,返屋企lu~~
|