好down..依家對住d功課都唔知點死好!!!!
唉~今日依一個母親節,,除左去左一陣景盛,就一條友成朝係企hea到晚~對住部電腦都對到頭暈@@
依排好忙呀!~今個星期買個三隻碟琴日先得行開封黎聽,,,不過超正!!!
艾粒去左japan成個星期lu~星期四係萬世先至會聽到佢地把聲,,,望就望佢地拍野拍好d啦~
都唔知係咪我前世做得太多衰野喇~一個月一度既monthly test又黎喇!!!的起心肝溫書罷la~唉!!!!
仲有呀~今日唔知咩事bor~好似有三個人一齊生日呀##happy birthday bor~超唔想講--''d說話太行了
聽日個個又要一早起身返學返工lu~早d訓喇!!!!
|