今日係大日子呀~我個日記第1日面世喇""
好開心呀,,,但係我都無無聊聊先整e個日記.
好少男仔會寫日記既"我想多d男仔寫呀.
我個日記係咪好靚??""←←←我家姐整架""
我覺得幾好喇,唔知你地點睇呢.
我第一日唔知講咩好tim""
我希望我會有心機打落去啦""
食飯飯lu,唔講住喇""
ps:我唔希望有人係我日記到亂打野,,,,知到邊個既話""殺無赦""