好嬲呀~激死我啦~
放工個時老闆同我講左反話呀~佢話炒我喎~佢話大老闆唔鐘意d人遲到喎~我返左一個星期炸~正遲到一兩日都唔超個十五分鐘呀~佢都唔知係唔係請人呀~無啦啦炒我喎~佢都唔知係唔係有病呀~我又冇做錯野呀~佢咁撚仆街呀~佢咁樣工我都唔撚做呀~我唔洗第二份咩~我 d fd叫我玩返佢一次先啦~我好好好嬲呀~我好想搵人打呀~
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
好累呀~
返工第二日呀~
我第二日要我返去開鋪呀~老闆教左我好多野呀~我都學左好多呀~我個朋友話點解你次次份工D老闆都咁好呀~我答佢我都唔知呀~我依家老闆真係好好呀~我一定好努力返工呀!~我聽日放假啦~點知收工時候落大雨呀~正到我要買把傘呀~點知我上車之後~又唔落唔雨喎~正到我要攞住把傘呀~真係好痳煩呀~
你未答問題又代表係呀~你咁唔想我搵你話我唔會搵你呀~我已經冇鐘意你啦~你洗唔洗咁驚我呀~我唔會打你喎~做唔情侶咪做朋友囉~諗住搵下你傾計姐洗唔洗咁樣呀~我唔會迫人做佢唔鐘意做野呀~我永遠唔會搵你呀~