今日音樂堂...Ms冇返
2堂...我都係度訓教
Eng堂...係度作文=="
lunch time之後
同Zoe落左去..買野食,,Zoe買左雪條食,,我買左朱古力
之後睇6A舉辦既跳大繩比賽...
睇到唔知時間返上去上堂
上到去就比人罰企>3<''遲返課室
之後Hall周會..聽佢地up d癈話
同理睇返30週年既表演...冇得睇拉丁舞個部份
佢竟然cut左牙....好慘慘
5點放學之後...陪亞天..亞璐去左頌富剪頭髮
6點左右各自返歸....
完完_______________End