今日極唔想返學...
因為琴日比賽完跳舞之後好累
我地拎左金獎....好開心牙^^
中文堂果陣極想訓教牙....唔夠訓>c<
音樂堂...都唔知搞乜鬼wo,,,頭痛,,胃痛,,肚痛..樣樣齊
Eng堂....回報,,,好多字唔識讀...好瘀= ="
lunch time狂係度做Maths
Math堂...狂係度訓教...阿sir up d乜野都唔知
放學之後練習跳舞,,,,跳到7點1左右返歸
________End________