| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
2007-09-26  |
分類: 未分類 |
琴日中秋節真係幾好玩ge..
...不過就少左d人...
一開始7點就同傻輝去左霸爐啦..
一邊打牌一邊等.
過左一陣之後肥成都黎左..
咁就同我地一齊打啦..
但打左好耐佢地都未黎真慘,,,
我地係到餵蚊..
8點幾終於開始啦..
一開始大家就係咁燒..
因為大家都好肚餓啦..
之後大佬都黎左..
不過一陣就走左啦..
冇同大佬一齊過中秋真係有遺憾..
返到逸東..
大家貫完野之後就上左我到打牌,..
kiki姐好勁呀..
打到2點半先返去...
中秋就係咁過左啦..
好耐冇打過啦..好正呀..
|
|
|
>I藍]]*<||| 於 2007-09-27 09:46 PM 發表:
|
網主回覆
=.=
真可惜..
我地燒左唔好好耐炸
9點幾到11幾呀.. Posted at 2007-09-27 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kjsai 於 2007-09-27 07:53 PM 發表:
=.=.. 你地2個都係好運都死加啦. 我地呢d真係等死加姐..
|
|