今日行到死下死下....做左成日電燈膽 呵呵呵~ .....腳傷就係我今次ga電費~~~~~電費還真貴~~~ 貴到流血流死人~ 痛痛痛痛痛~~~ 不過都算開心~~~~~~有個咁好ga呀妹 真係唔錯~~~= ] happy~ 今次算係偷影成功= ] 放心唔駛問我拎相~~XD~~~~~~~~~Good~!!!! 偷出街 真係好玩 行左成日 好X攰~~~呀~~!!!!!!!!!!!!!!!一教訓醒 又比人鬧 還真[開心]
好 就打住咁多先 ~~~ 送歌詞一首
當你 曲︰林俊傑
詞︰張思爾
如果有一天 我回到從前
回到最原始的我 你是否會覺得我不錯
如果有一天 我離你遙遠
不能再和你相約
你是否會發覺我已經說再見
*當你的眼睛瞇著笑
當你喝可樂當你吵
我想對你好 你從來不知道
想你想你 也能成為嗜好
#當你說今天的煩惱
當你說夜深你睡不著
我想對你說 卻害怕都說錯
好喜歡你 知不知道
如果有一天 夢想都實現
回憶都成了永遠 你是否還會記得今天
如果有一天 我們都發覺
原來什麼都可以
無論是否還會停留在這裡
重唱 *,#
也許空虛讓我想得太多
也許該回到被窩 夢裡會相遇
就毫不猶豫 大聲的說我要說
重唱 *
啦啦啦啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦啦啦啦啦
我想對你說 卻害怕都說錯
好喜歡你 知不知道
啦啦啦啦啦 啦啦啦啦啦 |