RaY♂Choi
2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


好笑 鬱悶 分類: 未分類

今日 無聊 聖火 無聊  咩都好無聊 好down  so sad~~~ 唔知自己想點....自殺都唔錯...但係 我仲等緊一樣野......起碼 要等完 知道個答案先......要等幾耐冇人知......衰言我好想知......樹熊 去死吧= ] 我會殺左你  hehehe- -""定係唔好郁手  等佢地得罪我先慢慢玩- -""呵呵 e家先知道自己都叫有d用 唔係廢物~~~~~~  八婆你再係到玩單打 我要你冇得番工   我叫我老豆係校長到嘈你......無聊......算la 唔講 廢是有人報串就唔好~~~~ 唉~~~ 唸唔到放咩歌- -"" 是但放隻 形容到自己心情ga就可以~~~~呵呵~~~~星期一又要番去比人玩單打了~~ unhappy~~~~~  太忐忑不安了~~~

那首歌
演唱人:林宥嘉
曲:郭子/左宏元
詞:鄔裕康/左宏元

不知道為了什麼 憂愁它圍繞著我
我每天都在祈禱 快趕走愛的寂寞

你要我聽這一首歌 用這首歌離開我
他唱的太美了 歌詞卻很傷人
妳為什麼不直接提分手
愛人的話不需要重 輕輕的說我就懂
接你的車來了 表示愛到站了
我站在十字路口對抗心痛 一個人

妳的黑髮 現在睡進誰的胸口
你的唇 現在跟誰要溫柔
一開始你愛我 最後妳放棄我
還要用千言萬語 說得委屈
妳有多難過

愛牢牢抓緊我 恨深深包圍我
妳要我為妳好 快趕走愛的寂寞

愛人的話不需要重 輕輕的說我就懂
接你的車來了 表示愛到站了
我站在十字路口對抗心痛 一個人

妳的黑髮 現在睡進誰的胸口
你的唇 現在跟誰要溫柔
一開始你愛我 最後妳放棄我
還要用千言萬語 說得委屈
妳有多難過

愛牢牢抓緊我 恨深深包圍我
妳要我為妳好 快趕走愛的寂寞


愛牢牢抓緊我 恨深深包圍我
妳要我為妳好 快趕走愛的寂寞



[支力] 死人 分類: 未分類

今日行到死下死下....做左成日電燈膽  呵呵呵~ .....腳傷就係我今次ga電費~~~~~電費還真貴~~~ 貴到流血流死人~ 痛痛痛痛痛~~~ 不過都算開心~~~~~~有個咁好ga呀妹 真係唔錯~~~= ] happy~    今次算係偷影成功= ] 放心唔駛問我拎相~~XD~~~~~~~~~Good~!!!!  偷出街 真係好玩  行左成日  好X攰~~~呀~~!!!!!!!!!!!!!!!一教訓醒 又比人鬧  還真[開心]

好 就打住咁多先 ~~~ 送歌詞一首

當你        曲︰林俊傑
     詞︰張思爾


如果有一天 我回到從前
     回到最原始的我 你是否會覺得我不錯
     如果有一天 我離你遙遠
     不能再和你相約
     你是否會發覺我已經說再見

   *當你的眼睛瞇著笑
     當你喝可樂當你吵
     我想對你好 你從來不知道
     想你想你 也能成為嗜好

   #當你說今天的煩惱
     當你說夜深你睡不著
     我想對你說 卻害怕都說錯
     好喜歡你 知不知道

     如果有一天 夢想都實現
     回憶都成了永遠 你是否還會記得今天
     如果有一天 我們都發覺
     原來什麼都可以
     無論是否還會停留在這裡

     重唱 *,#

     也許空虛讓我想得太多
     也許該回到被窩 夢裡會相遇
     就毫不猶豫 大聲的說我要說

     重唱 *

     啦啦啦啦啦啦啦啦
     啦啦啦啦啦啦啦啦啦
     我想對你說 卻害怕都說錯
     好喜歡你 知不知道
     啦啦啦啦啦 啦啦啦啦啦



2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


2008-02-28 分類: 未分類

miss lee 都唔知係唔係傻ga 拎左我本野之後話我冇交 係你唔比我交又關我事 我等你等到成6點20分呀 問下其他呀sir la 唔該



2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


2008-02-27 分類: 未分類

點解 -.- 今日miss lee 拎左我本ih work book 我冇得做哇 點算 只可說一個英文字[ shit ]



2008-02-27 分類: 未分類

呢幾日冇左MISS LEE正到嘔  我係呢個時間最大A希望唔係UT 好 係MISS LEE~走 呀~~~XD~