超好笑囉...點都好啦....多謝你牙..牙君!!你同我講果句野...超好笑呀^_^''''得啦..我唔會有事嫁..!!!ka ka
點解日日都要見老師喎...點解日日都要比人罵喎..咩我真係甘壞咩...??
今日又去左醫院lu...一個星期去成三..四次..!想我死咩!!=}***哈..有好多人話我比人打完之後乖左好多呀...-VV-可能係我有問題啦...點解我會乖左嫁呢???
TO"牙兒...算啦..無可能就無可能嫁啦!!明唔明呀...我地E+都係兄妹...有心事..咩事都好..你都可以同我講嫁...!!我永遠都係你牙哥!!
|