2008 年 2 月 22 日 星期五  |
| 書展'' |
分類: 未分類 |
今朝冒雨練跑...眼鏡超多水珠...件衫...濕了''
Miss請食早餐....Thxx Miss''~
中午放學....飯?吾想食....''
Then番學....學校開了書展...聽日去買書先得=v=
體育堂...吾洗上....萬歲~~
晏就放學...無得練波...因為地下濕...同左小欣子去買禮物...唐唐&君聽日生日~~
行行下..行左去培正戈邊...岩岩距地放學...所以超多人=3=
5點幾...去左桃子訂蛋糕..跟住就番屋企''
星期日就賽啦....對濠江''有小小驚哇....'
今日測左常識...都吾係好難ja''不過有條吾知係吾係...海洛英係吾係白粉?知ge...(留cm吧!)
|
|
發表時間:2008-02-22 09:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
♣!Cc* 於 2008-02-24 12:50 AM 發表:
係白粉牙!**
|
|
|
jason* 於 2008-02-22 09:26 PM 發表:
海洛英 ,, 俗稱'白粉' =V= '
you are right =]
|
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|