有咩好睇呀,,,好撚好睇呀,,,一有時間就黎,,煩唔煩d呀,,,
我嘈番你地有咩錯呀,,,忍左幾耐呀,,,
以為自己岩晒呀,,比你地話一次我冇所謂,,咁你地洗唔洗小息食飯都黎呀,,,
我已經用手遮住啦,,,洗唔洗整開去呀,,,
仲有d人唔係話你就唔好自認啦,,,好鐘意認呀!?
我話你老母做雞呀,,,認埋去啦
邊個係冇謂人就心照啦,,,咁鐘意做埋晒d無聊野,,,
p.s:呢幾日心情唔好,,,對唔住,,,冇理到你