|
|
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
| 下死我牙>< |
分類: 未分類 |
今日發生左1件下死我Ge事牙=//
我無聊冇野做,,吾知做咩,,
我一直禁住右邊個shift超過8秒以上T^T,
搞到我打吾到中文字,就連
數字都打吾到-V-
正係打到英文,
禁左個速成都只係打到英文...
禁右邊D數字La,又禁吾到wo
咁試下禁上面戈D數字啦,
點知變晒,,-口-'
變晒咁--->!@#$%^&*()
戈時我冇禁住個shift-3-,,
我幾驚以後都打吾到中文字牙T^T
跟住我又吾知禁左d乜,,又冇事啦wo
= =
吾知點講好''
總知就係我以後都吾咁右邊戈個shift La
=v=....
|
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | »
|