最近返工唔係太開心!! + 上成日都唔夠訓 *
好耐冇去蒲了 ..星期六有得落SUGAR ..去減下壓吧!!!
返工係會有唔開心 ..係會有壓力 ..係會有不愉快事..
但我相信我可以捱得過 ..唔會放棄呢件工!!
今日又買左個新銀包 .....
下個月要買條DIOR鏈 ..之後買條CUGGI皮帶 X)