6月26日謝師宴,悅天酒店!
晨咁早起左身去篤波,其實都兩點黎
玩左兩板就要mark鐘,冇隱,哈!
then陪FD買恤衫去grad din..搞到遲大到。
錯過左好多影相既時光!得好小相
好彩之後有人陪我癲上台唱歌,哈哈!

lalala∼拎左大獎,一個風扇仔姐

唱之前都唔知有獎,因為淨係覺得唔上台會後悔!
可惜我同個朋友都係慢熱既人,上到台先知係最後一首歌!
我地plan左3首歌架,唉!今次真係無用舞之地!

散band,緊係要影返先前遲到冇影到既相啦!
雖然數量一定唔會多,但都好過冇呀!
個個都高幾寸架
ms wong
ms chow
這個...kawaii? haha!
咁就玩完啦,得3個鐘真係唔夠玩,不過終需一別啦
Grad din完都係同大家做埋同一樣野姐
就係唱k+睇波!頂,冇賭運...

返到建生坐左陣大快活,又冇人篤波喎!
諗左成日,差d咩呢?就係一張釋four相啊!哈哈!
 |