kkkkyan
暱稱: 小茵茵*
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2007-02-27
幸福<3"'
星二
激死人喇.\ "...
WHO I AM?
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
■``___說我整天管著你,,,其實我只想你不會給別人搶掉`..*▲
!`|:.'感 情 2 字`,./'°, ◆有 幾 重×±,,★"
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 2803
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


 UT"

本來以為呢幾日既心情仲會一直下滑=.="點知 .....總之好似得到重生咁 ..
琴日都仲係黑暗時代 ..點知一起身又重獲新生^^"真係估你吾到=w="
琴晚真係-00-"唉        .....跟住BB吾肯講吉吉打黎做乜-_-"OK ..又嘈交a_a"
呢幾日其實我真係擔心你  ..好彩你冇事><"好怕怕 ..

今日有左新開始 ..個人吾再殘 ..仲食返野-V-"食好多果隻xP"
首先一早同JING怡去大家樂食早餐 ..跟住就同埋希洳,啄啄,一齊返>V<"
返希洳發現左我琴晚好夜訓><"又吾係溫習  ...無奈 ..
今日早左返到去 ..打卡都快過人的-3-"果然吾同D ...WAKA
THEN入HALL測中文  ...見到白先生坐我隔離*0*問題係佢測驗仲拎住盒麥精 ..-.-"
跟住大廖就開咪話 ..[[鄭家俊同學 ..吾該你拎返你盒麥精出去-.-"]]我都好無奈 ..我又想飲麥精WO><"
跟住又聽到好多次佢個名 ..[[鄭同學 ..你知吾知依家係測驗 ??你竟然拎野飲入黎?]] ..仲有 ..
[[鄭同學 ..你仲一路行一路飲?]] ..[[鄭同學 ..吾該你即刻拎出去飲哂佢`!!]]  ..O晒 ..好煩
THEN測測下肚痛 ..THEN就訓下教-V-"好正 ..好好訓 ..=]測完同希洳傾計 ..
佢話佢頭先係度唸 ..[[呀茵頭先食左早餐吾知有冇肚痛呢??]]HAHA"知我者莫若希洳>33<"
THEN ..測中史 ..博命左3個字就死亡@0@"完全吾識 ..隔離呀俊又吾做 ..一粒字都冇寫過 ..
真係吾知佢記吾記得要寫名-.-"THEN好想訓 ..不過訓吾 ..因為 ..........................*0*
哈 ..有D鼻寒聲 ..好細聲 ..BUT我肯定有 ..俾我發現左原來係出自呀俊的-   0-"好搞野
放學同JING怡飛奔走人 =]我要返去學琴><"

食完飯就去馬馬度學琴-00-"俾馬馬問我隻手做乜 ..又係咁話..你做乜咁傻呀?
O嘴 ..搞到我覺得佢好煩><"駛吾駛咁SERIOUS呀???妖 ..
又驚佢又同哥斯拉報串-.-"唉   .............
THEN返黎就開機 ...打住先
                                                                                  心情好左,,茵*+

刊登時間︰2006-10-31 03:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天


 我已不屬於自己"

眼睛好累 ..彷彿眼淚早已流乾 ..面臨缺水還是不停地流 ..
眼睛都不是自己的了 ..哭累了總想合起雙眼 ..卻總是合不了 ..
我到底怎麼了?????

由琴日開始就一直係咁 ..其他人睇起黎 ..我簡直係個白痴>^<"
見到D野食就想嘔 ..根住一直都冇食過野"
由11點幾開始打 ..12點又打 ..1點幾又打 ..打打打"2點就不停地打 ..
吾記得咁多 ..好似3點幾4點都有打><"但果陣就開始打吾通LU '
5點又打 ..6點幾又打><"本來死心咖喇 ..但係10點幾又打過 ...
只不過係隔左4粒鐘-_-"我又打 ...又吾通 ....

好吾容易咁決定落床開機 ..終於都見到你ON-_-"
差D激動到喊><"痴線咖 ....我承認我成晚冇停過喊 ..
所以隻眼好痛/  0\"點知你個理由係沖涼-O-"即刻O哂 ..
跟住吉吉找我  ..>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
{... $‵ ♥` K -3- !-* 說:
你後悔放棄左我!?
+*傻仔茵`' 說:
...
+*傻仔茵`' 說:
吾係
{... $‵ ♥` K -3- !-* 說:
果陣你講得好灑脫
+*傻仔茵`' 說:
...
+*傻仔茵`' 說:
依家都好灑脫xD"
{... $‵ ♥` K -3- !-* 說:
--]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
HAHA ..吾知點解 ..我果陣真係笑左出黎-3-"
估吾到 ..我呢2日既第一個笑容 ..就係因為吉吉""
原來我並冇想像中咁憎你 ..真係希望我地仲係朋友-V-"
仲有 ..好抱歉 ..琴晚係MSN發左你脾氣*3*
真係希望你條女吾係好似我咁-00-"HAHA ..
不過睇黎好似好好咁 ..珍惜啦 ..吾好好似以前咁 ..
你知你啦@0@"

岩岩過左午飯時間 ..仲係一粒野都冇落過肚/_\"
好辛苦 ..會吾會係因為ALMA煮得難食既關係??xD"
日前破解了呀豪果D摩斯密碼=w="THZZ ..你D花花"
今日繼續自敗 ..

怪你怪不過 ..但我也有權妒忌 `?!

成個夜晚都好恐怖><"明明發緊燒"但係就好凍@0@"
怕怕/.\"
發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒
發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒
發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒發燒 ..
你去左邊??如果依家可以聽到你把聲就好><"好討厭..好討厭...自己一個人 `!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-10-28 02:08 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


 我吾知要點做><"

原來  ..我低估左佢*0*很意外"
又有誰來填補我這破碎的心 ..?
今日好無聊 ..心情大起大跌咁 ..
小息呀俊黎揾我 ..我大叫[[你吾好行埋黎 ..我會喊咖]]@2@"
點知嚇親佢 ..以為我吾開心 ..捉住我同我傾計-00-"
唉 ..其實我都吾係好知自己做得岩吾岩-_-"
好吾容易平復既心情 ..因為你一句說話 ..就玩完"
冇心機打 ..有機會補打  ..but ..多數吾會><"
                                                             by一上中史就心情低落既茵"

刊登時間︰2006-10-26 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


 今日"

今日終於有得開機LU-V-"人生一大樂事  ..
心入面仲係因為琴日俾人鬧而心情低落>0<"
今曰上PE果陣戚瑞怡係咁問我拍過幾次拖 ..有冇仔果D ..
我都答得幾無奈下  ..答左佢又話 ..[[下?蔡詠傑話你以前係何中拍過好多次WO]]
@0@"又係蔡詠傑 ..-_-"我暈喇 ..又唱我係何中D野-00-"

放學同左希洳"啄啄佢地去煲煙 ..我地企係馬路中心傾左好耐都未唸到去邊煲@@"
後尾去左公園 ..同埋梁家敏果D一齊*0*"

之後我同温靜怡走先 ..我返大中買書 ..買完返屋企覺覺豬xD"
THEN ON佬"致電來 ..又同佢傾D煩惱野^  0^"
不過又俾佢話我蠢 ..佢話[[如果我地吾係傾緊電話 ..真係想一巴打醒你]]-00-"勁驚"
其實真係好鬼中意聽ON佬講"人生大道理" =W="我聽聽下 ..
又唸返起呀俊D歪理 ..又話咩[[界手會愈黎愈瘦]]??真吾真AH??"
搞到我笑左出黎xD"係咪呢??又俾ON佬鬧喇 ..最衰都係呀俊.\  "/. 哈"

粗粗地 ..打住先 ..今日有好多野都吾記得哂=.="

刊登時間︰2006-10-25 11:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


 雙黑星期五

好耐冇打日記TIM`!!!好懶哇><”
今日同 小姐返學” ..途中我係電話不離手咖
LAW`!!Xd”
睇我幾聽希洳話-v-“乖女呀
>V<”
不過我都係吾記得帶碟俾希洳-00-“冇鬼用
AH><”
M記食到就遲到都吾知a 0a好彩有呀啄提醒-3-“

我終於發覺 ..原來係我地幾個入面 ..我真係冇乜用,,
總之每日都差吾多咁LA ..好似過得好ON@0@”
音樂堂個超瘦MISS冇返 ..同温靜怡聽歌 ..好多好歌
-3-“
又轉紙仔 ..寫下呀敏D野咁 .. ..真係愈尼愈難接受

呀靜佢地就係度嘈吳靜怡果D ..好煩

同温靜怡考慮左好耐 ..先決定過希洳果邊

點知一過去又打鐘><”O
..

LUNCH
同温靜怡飛奔落去買野 ..THEN呀敏又一齊
* 00*”
好快食LU -.-“呀啄掛住食野同傾電><”吾理我
 
希洳話要上圖書館 ..李佳又去當值” ..點知真係好鬼悶 ..
先發覺睇書真係麻麻岩我地`!!之後撞到碧玉 ..即刻開心返
-V-“
返去果陣好似過關咁 ..好多人
”””
THEN
MATHS ..又做數 ..完全吾識 ..所以訓教
..
後尾蔡詠傑吾知做乜過左黎 ..整醒左我
..
開頭温温鄧鄧 ..吾知佢UP ..後尾玩左陣就醒哂
LUU ..
THEN
又上HSTORY ..
好吾据個MISS ..又要測驗WO”
冇乜溫過 ..不過都識-V-“叻女
測完又要畫圖 ..個圖又難 ..後面李家敏又係咁問我野 ..好煩
搞到我好想發老牌”不過最後都冇..
之後又要上活動
..係度玩切蛋@0@”同埋切手指xD”
4點半閃人 ..仲早過呀怡佢地TIM`!!HAHA”
出到門口 ..等埋希洳 ..呀敏同碧玉走先 ..
同呀怡等左一陣又走埋”  …行到運頭公園希洳先打黎 ..
呀啄叫我地出返十字 ..呀怡又吾想出 ..傾吾掂數 ..於是分頭走人”
上到新達 ..同呀怡又扮吾識 ..勁白癡Xd”
行到火車站 ..遇到D好樣衰既事 ..好柒呀 ..
即刻打左俾俊少同佢講 ..跟住吾洗講又俾佢笑.\  “/
.
返到大中去左睇吉吉份禮物 ..行行下巳經想走 ..但都係想去睇下
..
但巳經俾人買左LU><”原來真係整定 ..吾係你既就吾係你
!!!
算啦 ..過左去既野 ..就由得佢 ..無謂再追
!!!
幫日記轉左歌仔
..


忘記了他  ..卻極愛他 ..我甚至想非君不嫁!!?

刊登時間︰2006-10-13 06:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]