今日去左picnic呀…
好鬼死冇聊~都冇野玩ge~悶到死=v
去到o個到傾左一陣計~食左dd野…
去左士多buy飲~^v^~紅tea~~~~~
上去o個陣有雪糕車~buy左一杯=]
好好食唷^^*…呵呵呵~~=]
跟住去左打波…好鬼熱=v=’’
唔係好想打唷…
跟住去左聽歌,,,,,影相相…有好多相相呀!!
好令令tim~~想唔想睇呢?!
跟住去左行家樂徑,好短乍,唔洗半個中行哂lu=]*…
Wsh bbq…b到唔g點…黑黝黝~好鬼好笑ga~~
沖涼la~bibi*…