★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
嘿嘿嘿

嘿嘿嘿~
生病了第三日
好辛苦~
傷風的問題嚴重佐好多
一卷紙巾用佐一半
都是琴日所得的
我唔再去吹風>,<
我唔想再傳俾人啦!!

今日的ENG都係地理堂
因未做功課
寫佐三頁..都OK啦
比平日寫得多佐好多呀=]
放學..音樂比賽.初賽合唱
好正...一句[古SIR我撐你]==

點解次次都係咁
我都唔知你何時才得閑
我害怕
我不知道你在想什麼
你可否告訴我
你在想什麼嗎
一天的時間
在這一刻對我來說太長了
我不想每天都在胡思亂想當中生活
MISS MISS U

某人考試努力呀
為你祈禱!!!!!!



是你

你生病了
害怕的是我傳給你
原來生病是好辛苦
我唔要再病你也不要呀
我堅強佐許多
今次我沒有哭過
不過就只懂嘆氣
可能我都有D唔開心啦
只希望你能做到啦
我不懂說甚麼
每次都係咁
奶奶我的好知己
只有你明白我的內心在想甚麼
每次只有你的鼓勵支持
我才懂得下一步點樣走下去
THX U THX U

出踩單車
忘記不開心的事情
是不能的
因為那兩人好衰我討厭他們=[
又遲到仲要覺得冇咩野
又唔等人
我唔覺得我係同緊你地踩緊囉
一早都話唔出
但只是你要我尼>,<
我今天生病你地可知嗎!!
只懂理會自己的人
值得人地去愛你嗎??
SOR..可能心情唔好!!!!!!
我的病好似嚴重佐
頭痛,傷風,喉嚨痛,咳....
只懂辛苦
唉..你在那
我想搵你
對你說愛你
我好想你是當初我認識你的
16啦~YA!!

我也想可與妳 愛到無意睡
一起坐到 這窗邊觀察一點水
我也想親吻妳 以妳流過的淚
閃出妳 找得到快樂的證據
妳可知道
沒有誰人做得到
不哼一句 心底裡一早知妳好
妳可知道
尚有無窮盡旅途
明白一切亦太早

* 若我不回頭 不要當我不想愛妳
想牽妳手 我先要學會飛
若我不回頭 不要當我不需要妳
只想有天可以背負妳 *

我也想找半晚 到妳懷裡睡
身邊有妳 一起抵擋雨打風吹
我理想於哪裡 叫我游到很累
很需要 幽幽的慰問一兩句
我不知道
熱吻何時做得到
把握不夠 今天我不可使妳好
我只知道
若有無窮盡旅途
誰亦可以待妳好

△ 但我不回頭 不要當我不想愛妳
想牽妳手 我先要學會飛
但我不回頭 不要當我不需要妳
只想我懂得去為妳 △

Repeat  * △

只想我 懂得去維護妳


 




« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你