又是我的錯嗎??
點解又是得我一個的痛苦呢
我地真係冇可能??
我真的很愛你
我唔想流淚啦
點解你一句話都唔講
你咁樣仲傷我
你知嗎??
我說咁多的悔氣說話
你真係聽唔出咩??
很多都不是我的內心話
你又聽唔出嗎??
現在我說的是內心話
但你......
中意一個人有罪嗎??
你為何要咁
我的人生
原來是冇可能自己決定的
可能我真係唔適合生存在世上
我明既
我哦
有誰會中意我尼D咁既人呀
唉...或者我又要心灰一時
傷吧=[
從與你分手那天到在
從前我傷了你
到現在我終於明白到果種的傷
從前不懂珍惜你
現在才懂後悔
I LOVE U
等待你一人
by2 - 我知道
從來沒想過
不能再和你牽手
委屈時候 沒有你
陪著我心痛
一切都是我
太過驕縱
以為你會懂
一直忘了說
我有多感動
我知道你還是愛著我
雖然 分開的理由
我們都已接受
你知道我會有多難過
所以 即使到最後
還微笑著 要我加油
我知道你還放不下我
才會 在離開時
閉著眼沒有回頭
我們都知道彼此心中
其實 這份愛沒停過
曾經完整幸福的夢
在腦海裡頭
我多希望你
還在我左右
答應你 我會好好過
不讓 這些眼淚白流
|