★_SAchA||◤_*ギクやスギメ♥愛♥エペ||×╳` ↘my blog!!♀||-I lOVe yOU___] MIsS U
想留住你
想迎合你
想融入你 想一生霸住你


My MSn :[email protected]
是我的錯

又是我的錯嗎??
點解又是得我一個的痛苦呢
我地真係冇可能??
我真的很愛你
我唔想流淚啦
點解你一句話都唔講
你咁樣仲傷我
你知嗎??
我說咁多的悔氣說話
你真係聽唔出咩??
很多都不是我的內心話
你又聽唔出嗎??
現在我說的是內心話
但你......
中意一個人有罪嗎??
你為何要咁
我的人生
原來是冇可能自己決定的
可能我真係唔適合生存在世上
我明既
我哦
有誰會中意我尼D咁既人呀
唉...或者我又要心灰一時
傷吧=[

從與你分手那天到在
從前我傷了你
到現在我終於明白到果種的傷
從前不懂珍惜你
現在才懂後悔
I LOVE U
等待你一人

by2 - 我知道

從來沒想過
不能再和你牽手
委屈時候 沒有你
陪著我心痛

一切都是我
太過驕縱
以為你會懂
一直忘了說
我有多感動

我知道你還是愛著我
雖然 分開的理由
我們都已接受
你知道我會有多難過
所以 即使到最後
還微笑著 要我加油

我知道你還放不下我
才會 在離開時
閉著眼沒有回頭
我們都知道彼此心中
其實 這份愛沒停過

曾經完整幸福的夢
在腦海裡頭
我多希望你
還在我左右

答應你 我會好好過
不讓 這些眼淚白流
 



哭泣

我很想哭 但我不能哭
現在你進入了我的心
傷了我的心  你開心啦
我不做第三者 搶去你
但我還不想等待你一年
一年大家變成點冇人知
點解你要令我現在才想你
點解你要傷我的心
我寧願從不認識你
現在我很想忘掉你
但你為何還要對我咁>,<
偏偏要傷害我
在玩弄我嗎??   我害怕你
我不想聽你說話
不要對我說話  我會哭泣
不要弄我哭

你愛是我一切You Love Is Everything
當我心飢渴枯乾
呼求你更多充滿
你的愛是我所倚靠
在最黑暗的時刻
當我仰望你榮光
你的愛是我所倚靠

你不再紀念我的罪
你除去我一切羞愧
你愛醫治我疾病

你愛滿足我的生命
你愛是我的心所需
你愛是我一切

我不會忘記
你所賜美好應許(你沒有難成的事)
我不會忘記
你奇妙大愛
 




« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 276 | »
Profile

暱稱: 麥麥_釘=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
New Entries
珍惜眼前的所有事物
日記寫下
如果有一天我
人一世.物一世.玩佐先...
那怕有一天會失去你