~...""|血貓•詩*||""貓之足跡_xX-

2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


27/10/2009 小心願 分類: 我的無聊日誌

今日考maths= =衰左........

今次考唔考到頭5都成問題 點算~"~

努力溫中史! 但係8點幾就訓著左 我囧....

希望聽日中史會易d吧

出中史果個老c好"x"賤 囧 佢淨係派notes比佢果班果d

仲叫果班d人唔好比其他人- -"

幸好人緣未到咁差- -仲抽到水 但係咁多 點背...努力...

靜靜站在你的身邊
感覺擁有全世界
想抓緊所有的一切
不讓走遠

幸福在我們的眼前
溫暖每一寸心扉
雖然笑起來很媔靦
你總是很瞭解
你總是很體貼
我們一起走到永遠

我們許下美麗的心願
心願許下我們的明天
不管多遠 遠到天邊
我們總肩並著肩

就算彼此沒時間相見
電話簡訊也不會斷線
我能感覺 我的明天
都是你笑臉 填滿我
記憶裡的畫面

記得騎車的下雨天
你說有甜蜜的感覺
每張記憶裡的照片
有快樂的側臉
有音符在跳躍
所有的回憶全是甜

我們許下美麗的心願
心願許下我們的明天
不管多遠 遠到天邊
我們總肩並著肩

就算彼此沒時間相見
電話簡訊也不會斷線
我能感覺我的明天
都是你笑臉 填滿我
記憶裡的畫面

我們許下美麗的心願
心願許下我們的明天
不管多遠 遠到天邊
我們總肩並著肩

我們記得每一次見面
相擁幸福不想說再見
我能感覺我的明天
不讓你流淚 不傷悲
我唯一的心願 Na~




2009 年 10 月 26 日  星期一   寒冷


26/10/2009 天使的距離 滿足 分類: 我的無聊日誌

今日朝早開夢樂

有條仆街叫我幫佢打王- -"打1.5隻 累我死左3次

點解叫1.5隻呢...Because 行緊去打多次第2隻果時...無啦啦佢話唔打

真係仆佢街!

我都要溫書架嘛 囧

原本今日要去拜婆婆 結果...媽媽好像病了~"......

(閱讀全文)




2009 年 10 月 25 日  星期日   清涼


25/10/2009 朋友 開心 分類: 我的無聊日誌

琴晚我說了心裡頭的話了

今天心裡很舒服 好開心 嘻

今日 十一點幾老豆打黎

叫我去觀禮= =" 勁悶囉

跟住去食飯 真悶呢

武虎將 - 朋......

(閱讀全文)




2009 年 10 月 24 日  星期六   清涼


24/10/2009 效逐愛情 睡著 分類: 我的無聊日誌

2星期了

琴晚7點幾訓左 我成11點先起身= ="(迷之音:你是豬唷!)

起身叫左個飯 老母番到黎仲要分我半盒黎食- -"

跟住玩夢樂 好難升呢

死左成十幾次 想放棄唔玩法c

戰士同僧侶易升好多 想玩元素就要努力~"......

(閱讀全文)




2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


23/10/2009 召喚獸 不滿 分類: 我的無聊日誌

今日 ms sin仲係冇番

好笑的係 果堂 冇老c黎 d班長又冇去搵老c

結果 果堂50min冇王管= ="

第三堂果時 無啦啦校長行入黎話代堂

岩岩第一堂完果時先見到ms chan入黎放低中文堂d野- -"

結果佢勁無奈咁走左 果刻我真係笑

(果時正好飲水中 差d噴水-_-")

食飯果時 同班fd買叉飯食 系個公園食- -"(冇個好d的地方咩)

食食下 有隻Bee...飛過黎 成班fd捉住我彈開......

(閱讀全文)



« | 1 | 2 | 3 | 4 | »