我同"細妹"ge冷靜期終於完了,雖然我到而家都仲有D惱,but算la,我相信我好快就會忘記........
今日一起伸就開咗TV see see,睇咗一套幾有趣ge電影^^
之後................就做功課la
(好多..................好難ar)
好想快D到聽日ar,水運會wo
^^
估唔到.....