又係新一天la~~
好想係落雨ar
落雨天好ar
haha~~
今日比較lazy
.........
http://www.rthk.org.hk/rthk/program_archive.cgi?progdir=radio2/kingofthekings&event_name=%B8U%A4%FD%A4%A7%A4%FD
2005928 去聽吓la