今日sin知道--咩叫做寄望越大,失望越大la,放在佢身上的寄望大,誰知失望更加大,可能依個sin係結果la(but唔希望係loh)唉!冇辦法la!而家唯有"聽天由命" or放棄la................................
今日冇同yumui king電話己經2個星期la,唔知佢現在點呢?But算la,大家都係要面子ge人,對方唔向自己say"梳打餅"(soory)ge話,我想我地D友情就係咁la..........唔會好番,forever...............