個個都走....
以後就少左好多人'''
打波既老友....唔知幾時可以再一齊打!!!!!!!!!!
已經冇日可以回復NORMAL TIME
好辛苦!!!!!!!!!!!日日都想早訓''''
我要HEALTH
唔想再係咁............
SKIN好痛......
又黑又紅,......
又唔店得--------------------------
快D HEAL
成果上身都曬傷了
勁痛""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過今次好多人LOR 果BEACH
真係勁HIGH
NOSE BLOOD 係咁流
不過身體已升仙
紅完變黑