kkylie : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日病左-_-'
不過心情超級愉快牙~
因為知道東方神起12月26號會黎香港牙><
果幾日會全程追,,,
一定要追到個簽名返黎(就算系一個都好-v-)
仲要買生日禮物比秀秀牙> <
我決定由而家開始,
要進行三個大計:::
1. 減肥
2. 儲錢
3. 防爆倉=.="
所以以後,
每日lunch可以飲水或者用6蚊 (唔知捱唔捱到= =)
下年w-inds又黎開concert''''
唔知到時仲有冇錢牙 (汗")