今日又係大日子呢, 因為今日收樓喇! 一放工就即刻接埋Nat去地產拎鎖匙 跟住就同Nat好興奮咁上我o地o既新小天地
上到去見到間屋, 終於感覺到o個份實在感 攬住Nat Nat..望住呢度o既夜景, 個feel好正
留o左一陣就同Nat去食dinner 放工太興奮唔記得食少少o野先..哈哈! 不過今日真係好開心呢!