尋日吾記得打日記添..今日補返..
-------------尋日------------
吾記得左哇-口-''
買左點..買左好好好多野..
用全SeR喇叭講左句野X]
--------------今日-----------
去左動漫節..搭車搭到傻..
輕鐵轉西鐵轉地鐵..轉到暈..
搭西鐵果陣..玩左文書-_,-''
去到睇比賽..無拉拉比食蕉鬧..差少少破介..
完完全全感受到香港人既負碌..
o完咀..羊羊吾舒服..
s0好早走左..番到屋企..食左枝雪條..
玩左陣勁舞..榕豬0n左..
同佢玩左陣勁舞..
發生左人串人事件xDDD''
串左好耐..榕好快0ff左..我1個串2個..
不枉平時串人串得多..羸了xD''
同羊傾左陣mSn就打日記了..
|