今日大檢....
我.......
得左~~
冇事!
勁好彩!
ne次大檢係我自高二有史以來第一次冇比人捉我頭髮
好開心ar~~
一陣返大陸~
聽晚唱k,要等我返ar 你地!
歲月把我混淆
我的心到底是.......?
我不懂...
她彷彿在躲避...
難道...我又要放棄嗎....
一日復一日,
我不想思念...
我不想痛苦...
但時間飛逝...
思想卻不由我作主
今日我荷包大出血.....
由於我阿哥生日o既關係,放左學之后我就周街行睇下送咩比佢好,
行行下去左三角花園d模型鋪度,
入到去,
見到好多高達模型,
哇!好型o既飛翼零式呀!
好,就買ne個.......我望下個價錢 → $MOP560
....揀其他算.....
哇!最平o個個都要成$MOP175
好!我決定............
去屈神市度買
買咩好呢買咩好呢........
咦!?ne樣野幾好wo,價錢唔平唔貴,
好!就買ne樣
到底我買左d咩野呢?
haha,等我阿哥開估la
(o厄..........佢好似冇玩qooza wo - -")
過幾日台灣佬同蛋哥又要向棺材邁向一大步la
生日快樂~~
星期日,大覺訓....
11點比阿哥手機個鬧鐘嘈醒左
仲係上格床度碌左落尼Tim,好痛ar!
食左早餐,開pc,
一上msn就比人捉左我2點去見恐怖片
死na仲有成堆功課未做tim o架,
但係e+又唔想做wo,本來打算係下午做ga嘛
唉...算啦,返學就係咁......功課為先
琴晚,我發左個夢.... 夢見初二o個陣時ge種種回憶, 亦都出現左好多熟悉ge面孔: 彬彬,肥仔,peter仔,蛋哥,成哥,台灣佬,海狗,陰星,文亮等等...係正校打波,放學去mp5,pc2,et度打機ge日子 e+peter仔已經冇讀好內,而我地e+ ne 班fd又即將會係一年后天各一方 好好享受埋最后ne 3百幾日na 以后都唔知我地一年夠竟可以成班人聚埋一齊幾多次