今日 超攪笑...............同D小學同學番小學到探老師啦 點知要4點先探得 咁個陣2點幾 同時冇野做 冇理由係到等架 之後去左訐留山食野 食完之後 就散啦 散之 前 D小學FD話我好人左囉= = 當時成個呆左- - 可能佢見唔到我真正既一面啦= =