好耐冇打Qooza. 暑假就快完結 暑期作業Ma... 傷心事都系唔好提 琴日反學校.. 第一次見哂d師妹-_____-` 唉.好唔習慣 男校咪幾好咯. 冇心機=] 不過琴日又好搞笑 好多F.1 以為我同佢地同級.好搞笑 忍得好辛苦 有幾個人系到喪啤我. (樣衰姐..冇罪Ma=] 完.~ 最近會密D打架拉 雖然知冇人睇=]