沈日呢...同金魚去打機喇(又打機)....悶...之後上左自己戈扑...見到d野...就打左比呀雪...鬧左佢一鑊...仲搞到佢喊....
唉...黠解你係唔聽我講呀!!!我咪叫左你唔好上我bG囉...你上都唔緊要..仲要留言....唉...
冇心情打...又走左去何廣果邊...又唔想返屋企...就同金魚買左d粉(吥)...之後去左狗山度寫字''.....(真係好無聊....男仔
都玩埋d咁o既野..唉..)比你地睇下我同金魚寫左d乜喇(唔比笑-333-'')
(左上角有火機同包煙...(s0r呀KaKa...)

(別屌尻我-_______________-)

(今魚o既...)
之後夜晚....同人傾msn...又係講佢...之後講講下,隻眼又好唔聽話(喊...)....唉...心情勁差......之後就.......咩喇....影左d相-333-''

(似唔似T^T'')?
係咁上下喇...
仲有d唔好睇了....今日我應該會影d上放上黎@v@''唔係介手d相呀...係莪戈d哇''
|