被遺亡的人﹁
knk
暱稱: 傑﹁′
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打扑了...
2008-10-09
2008-10-05
第十一天....
天灰...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 215
今日人氣: 6
累積人氣: 2873
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


2008-07-15 鬱悶 分類: 未分類

今日...

又系去左打機同食煙-__________-''

首先就系...個張巧儀約我11點系我屋企樓下..一齊返學校夜通告...

到左11點2我先出門口...點知-________-''唔見佢...我咪打比佢囉''

頂佢個肺-______-佢同我講佢岩岩先起身-3333-''我又一早叫左金魚出黎= =

金魚都黎埋...條友仲系屋企囉...系咁話落緊= =''落左成半個鐘...晒到我呀真係= =''

之後就去左打機咁喇''原來天網個老闆好好笑嫁@﹏@''都0k好人o既''我系廁所食煙..

佢入到黎仲同我講笑@v@''哈~!!走左之後...又同呀仔去左狗山-33333-'食煙....吹水...

傾電話- -'點鬼知今日熱到死...可能我地今日太早上去掛...坐左一陣都熱到乜咁....

我見悶悶地...禁禁下個電話...見到嫻個名...咪sd左個sms比佢....諗住叫佢過黎陪我地坐陣囉(問下佢得唔得閒姐)..

橫掂冇野做...sd完之後...過左一陣,心諗..佢都系唔會覆我嫁喇(吥嬲都唔覆...)''我咪叫金魚打比佢囉...睇下點...

點知居然打得通(真系十年難得一見....)''點知佢話唔黎...唔得閒-___________-(靜了...)

算喇...都預左系咁嫁喇...唉...本來諗住佢黎就夜d先走o既...吥過...唉...算...收左線之後...就同金魚走喇''

7點2...同金呀仔去左體育館洗手(洗走d死人煙味呀><")洗左超耐-_____-'之後同佢係體育館坐左一陣...

熱死我啦''見到個游泳池...忽然之間好想去游水tiM-________-就打返屋企...問下細佬去唔去游水= =

點知佢話好...我咪叫埋呀爸一齊去l0~~~返屋企食完飯之後..就同佢地去左游水-_____-'嘩''個水池真係...

矮到你呀...我條腰一半都冇咁制...仲要比人望住晒...唉...算...入場o既時候...我問條友...我應該行邊面入...

一面係成人...一面係小童-_____-'咁岩有幾個令女行出黎@v@''果條友叫我行成人果面...點知我細佬話...

牙哥得15歲咋~~~!咁...話....都未夠-333333-''之後果d女仔勁大聲咁傾..話....下!!!原來佢15都未夠- -''

(好明顯斑女仔已經傾左我好耐喇-33333333-)之後果條友都o左- -''之後話...咁你行小童果邊喇''

之後入到去...嘩''一個令女都冇嫁''一定係晨早走晒喇><"搞到我都唔想游tiM....算...陪細佬玩水算...

諗返起...真係好耐冇游水喇...何文田個死人池都唔好游o既...一游...就到= =''(生得咁高做咩呢~ ~'')

之後就返屋企喇....ZzZzZzZzZz''

又系同男仔過o既一日...悶-_________-'






訪客留言 (返回 knk 的日誌)


Fiona_Rachel 於 2008-07-16 11:22 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fiona_Rachel 於 2008-07-16 10:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-07-17 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tmktmk1119 於 2008-07-16 07:15 PM 發表:
cm~
15都未夠~
xpp=]
d 女好大嫁?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



roestsz 於 2008-07-16 06:16 PM 發表:
comment for you
要回架~~XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ky524 於 2008-07-16 02:57 PM 發表:
哥子>33333
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



meimei535452 於 2008-07-16 01:38 PM 發表:
算數喇.我又好大方既.
放夠三戈比你.多過你喇.

!_!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



meimei535452 於 2008-07-16 01:37 PM 發表:
唉.話就話留兩戈,你真係留兩戈.有點兒失敗
前前後後只不過有三戈...
CM真係珍貴喔.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



princessya 於 2008-07-16 01:35 PM 發表:
♥c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



princessya 於 2008-07-16 01:35 PM 發表:
♥c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



meimei535452 於 2008-07-16 01:35 PM 發表:
喂喂.急事呀
聽日再BBQ波.
如果係去滴話
去我卜留五戈CM
如果妳有本事.哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]