``Comprehensive Accurate Category :]
2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


好無奈呀﹏ 傷心 分類: 未分類

今日上體育堂...無啦啦比條仆街踢個波黎=]

中左隻手 即場咬柴!! 隻手好似斷左咁﹏

整一整痛到飛起呀!____! 痛到叭左起度-3-

miss仲話要打999-0- 最後去左醫療室休息= =

黎冰去敷 敷完更加痛呀.... 隻手廢左似的-v-

放學去左打波-.- 打打下 又有人傳波比我 又中左隻手呀

隻手真系勁勁勁痛.____.  腫左勁大舊野出黎t^t

聽日可能真系要去醫院 都吾知有冇骨折-,-(講堅)

禁一野好似比針吉咁/_____\

放學仲未可以番屋企... 又要陪人買野喎-3- 好辛苦呀

呢篇打左好耐ge!_______! 留個cm比我當安慰我吧.____.



knney1995
暱稱: 權權*x)
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言