今朝勁早起身wor..大約11點半
冇啦啦俾人叫左去打機...- -''勁眼訓嫁嘛z3z
打到2點幾...仲係好早wor.....跟住係apm行啦!
之後行到戲院...我d fd想睇..條條大路係陰間
由於時間關係..我地買左聽日既飛>3<!!
有好既事亦有壞既事....T.T
就係同個傻仔鬧交...詳情5講啦
等待明天!~去陰間.....