今日朝早去畫畫個陣..早左好多>w<..一個鍾咁la..
好無奈..so去左圖書館睇書 睇左好耐下..個本書都ok好睇..
到11點就走la>...點知都係早左..so我係到行..好悶 = =
11點3就入去la..miss比左2副畫比我..我以為好易畫..
點知畫到12點55先走得..平時都早走今日又咁..=w=
走個時我去商務用個d書x..買左個file同一d野..就20蚊..
後來就去搭mtr走la..返到屋企..食完野後同我牙ma牙妹出去..
我牙妹要買波鞋..我要買返學既..我同牙妹同睇岩左但都無買..
我怕我買左後悔..牙妹就唸住係荃灣買..個到好d ...
今日好似唔係太好運..但係平時都唔好運= =...
|