今日熱到X街""
番學校聽「火」星球大戰"`
坐足3粒鐘-.-...0nX!!!
唱完歌仲要.....表演吉他0,0``
又嘈..又難聽``仲要走音!!!
放左就去食飯``
之後就要番學校=.=""
甚麼英文詩歌.......
教我地個鬼佬99地..‘‘
幫我改左個英文名...叫「No」-.-""
我接受5到.......囉!!!!!