Mo仔的「波」""!! ava`

2010 年 7 月 2 日  星期五   晴天


2010-07-02 分類: 未分類

今日熱到X街""

番學校聽「火」星球大戰"`

坐足3粒鐘-.-...0nX!!!

唱完歌仲要.....表演吉他0,0``

又嘈..又難聽``仲要走音!!!

放左就去食飯``

之後就要番學校=.=""

甚麼英文詩歌.......

教我地個鬼佬99地..‘‘

幫我改左個英文名...叫「No」-.-""

我接受5到.......囉!!!!!

 

 



« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 54 | »