今日我生日....``
不過都同平時冇分別``
仲以為今年有女朋友同我過..
點知女又冇....禮物又冇...==""
不過算啦.....
反正年年都冇人陪我過....""
呵.... 好傷心``
記住留多句生日快樂呀!!...
~~