今日,11:幾起左身
[p.6] 3分1既人去左周年聚餐...我冇參加←←因為都5方好食la
去果間成日被人「頭訴」既[xx燒烤餐廳]
s0好悶
係房睇書,去圖書館,去阿e度找牙媽......
無野好打lU
8 8