±軒*LOnELy ̄BoY
身體的狂流∟ 忠於本性地流`
kobe2007
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2009 年 9 月 8 日 星期二
2009-09-08
分類:
未分類
呢到可以買到咩靚手機..?
都過左甘耐啦..
影左幾張自拍..
唔知邊張靚呢..?
我唔係話我靚仔- -
仲有幾張..遲d再放~
加送...大邦!
發表時間:2009-09-08 05:02 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 kobe2007 的日誌
)
KING520Baby
於 2009-09-16 07:59 PM 發表:
你幾時張大邦嫁?!
c0mment=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
p19960105
於 2009-09-15 01:28 PM 發表:
幾清wo
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cy_127
於 2009-09-10 11:23 PM 發表:
cm-_-
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
chau5201314
於 2009-09-10 04:24 PM 發表:
洗唔洗咁串呀=.=
cOmMeNt=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
yiuyanyee
於 2009-09-09 10:36 PM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
vincent8829
於 2009-09-08 11:01 PM 發表:
巴士果張幾好∼
二手機就已經可以買到部好好既機!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kelvinyuen
於 2009-09-08 08:40 PM 發表:
好可愛既大邦丫
撘巴士個張最型
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kary_ng
於 2009-09-08 08:11 PM 發表:
c0mm2nT;)
-0-"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
nwyan
於 2009-09-08 05:43 PM 發表:
- - com
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cocoglirs95
於 2009-09-08 05:06 PM 發表:
comment!
2千1囉- -
張張都差唔多- -
大邦俾你出賣左...-0-
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 kobe2007 的日誌
]
kobe2007
暱稱: k◆O♂be±軒*LoNeLy⊿BoY
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 525
今日人氣: 0
累積人氣: 5229