±軒*LOnELy ̄BoY
身體的狂流∟ 忠於本性地流`
2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


2009-09-08 分類: 未分類

呢到可以買到咩靚手機..?







都過左甘耐啦..
影左幾張自拍..
唔知邊張靚呢..?
我唔係話我靚仔- -


仲有幾張..遲d再放~


加送...大邦!






訪客留言 (返回 kobe2007 的日誌)


KING520Baby 於 2009-09-16 07:59 PM 發表:
你幾時張大邦嫁?!
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p19960105 於 2009-09-15 01:28 PM 發表:
幾清wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cy_127 於 2009-09-10 11:23 PM 發表:
cm-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chau5201314 於 2009-09-10 04:24 PM 發表:
洗唔洗咁串呀=.=

cOmMeNt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yiuyanyee 於 2009-09-09 10:36 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vincent8829 於 2009-09-08 11:01 PM 發表:
巴士果張幾好∼
二手機就已經可以買到部好好既機!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kelvinyuen 於 2009-09-08 08:40 PM 發表:
好可愛既大邦丫
撘巴士個張最型
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kary_ng 於 2009-09-08 08:11 PM 發表:
c0mm2nT;)
-0-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nwyan 於 2009-09-08 05:43 PM 發表:
- - com
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cocoglirs95 於 2009-09-08 05:06 PM 發表:
comment!
2千1囉- -
張張都差唔多- -
大邦俾你出賣左...-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kobe2007
暱稱: k◆O♂be±軒*LoNeLy⊿BoY
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 525
今日人氣: 0
累積人氣: 5229