呢個假期番左大陸 唔錯.幾好玩 不過就凍到咩甘 得個1.2度 大陸d利事好少錢 不過我舅父知道大陸d利事少錢 比左500蚊我 因為太凍.通常2日先沖1次涼 訓教就同表弟訓.囧 成日搶我枕頭 去到個邊因為好凍 日日都差唔多打邊爐 爆倉+生飛機<(用普通話講) 餐餐都食雞.囧 一去人地到拜年or有人黎拜年 就佢地係甘傾.我就坐係到on99- - <熱鬧是他們的.我什麼都沒有> 最後又坐5粒鍾車番黎. 跟住今日又去拜年 又有2xx利事錢 不過坐車周圍坐. 冇左40蚊車錢 今日係甘多~