今日朝早
照舊同雯一齊番
然後
係車站度見到高佬
問佢做咩
佢話比 [=搵狗洞"" 放佢飛機
跟住有車泥
我地就同高佬一齊塔
然後,係車上仲見到柔柔添~~
======================================================
去到運動......(閱讀全文)
今日
系我地學校既陸運會 ==================================================================== 因為系女童軍
所以要係早上7:00就番到陸運會
練習步操
結果同雯一齊遲到
miss話要罰步操..=_='
而女童軍今日既工......(閱讀全文)
今朝起身
發覺有少少頭暈..
探熱後
原來系發燒
牙爸話有可能琴日游水冷親..
然後食左藥
就zzz
訓左陣覺
好好多lu......
跟住見到雯msn上......(閱讀全文)
大 家 好 牙 .....
希 望 大 家 多 d 黎 留 cm~