今日番學睇人囖獎,完左後有人問我點解無得上去囖,我只可以咁答你:我囖左你唔知姐。
我囖葛果個獎令我十分驚奇: (最佳進步獎),因為據我所知我只系進步左1名。
雖然呢個獎看似微不足道,但系距葛獎品卻十分吸引我,(上海世博4日遊)。
我粗略地計算左一下,來回機票+酒店住宿+世博入場券,如果自己去最低都要幾千元,
雖然要犧牲4日葛上堂時間,但系如果作對比,我都系會選擇去見識多D野。
望昔日,初來報到,人陌生,地不熟。
冷冷彻夜,墨幕垂见,独承受,讀書壓。
到今朝,遞選科。讀物理,為工程。讀組合,為後備。
選科不能為情感。
到如今,命已定,可做的,唯有等。
望將來,絕對零度,时空滞留,却留不住以往棲息之地。
看著人潮離去,孤寂一生,于世无悔,于义无愧,其名為:3E
物理+組合,向工程師邁進。
有時候,唔好期待太高,反而會做的更好。距離真系好美。
今日終於考完試啦,考完之後就發覺自己錯做一題,傷心...
口試,有什麼理由咁低分架,再一次傷心。
食飯,有什麼理由俾左咁多錢D份量仲系咁少架,再再一次傷心。
派卷,有什麼理由MC會錯成3題架,再再再一次傷心。
今日俾人追問自己理想葛職業,大佬,考上大學先算啦,不過系都要我講葛話,
我會想讀工程,但系講完就俾人話我無設計天分,又再傷多我一次,
不過我好堅定地說(我葛職責只系負責令到一座建築物唔會倒塌,其他一切便不重要了。)