/
  /
  /
  /
  /
歡迎泥到紫欣既日記板板牙...貼記得留言留言牙!!!!*啜>3<''
◆|!*學會將往事記低 *-,,]珍惜這一切__))*,, ×
●±°, 有些緣份是註定要失去的■×°有些緣份是永遠不會有好結果的||!!*):;,,
koby0616
暱稱: `'||*矮妹,,'`*紫欣*
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
~_~我番泥啦._.
SADDDDDDD*T^T
開心爆-333333333-
籃球,,XD"
頂*我又比人屈喇!!!!...
文章分類
全部 (211)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 211
留言總數: 143
今日人氣: 5
累積人氣: 20173
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

2006 年 1 月 21 日  星期六 晴天

好憎你呀!!!!>V<" 呆滯

  點解E+DD人可以咁,,可以咁*

                    如果你係咁賤既話,,我一定吾做你牙妹囉,,

                                    你E+咩事呀!?? 咩都同你條仔講,,又同你DDD  FDS*家姐*等等講..

 

                饒龍果件事,,  我都算喇,,  我都吾同你講番,,

                                你E+仲要同埋你條仔講,,話我變左,,又MUD,,又咩,,, 

       你覺吾覺得自己好CHEAP!!!?!           你吾好吾記得你自己之前都有食,,  

                                         你自己檢討下先喇,,  自己都未做好,,  講咩人壞話丫你!!!            

               你知吾知你E+搞到我好麻煩呀,,  衰人!!!  

                                                                    你講我DDD野俾你條仔聽,, 

                       你吾好吾記得你條仔識我牙哥先得嫁,, 我牙哥E+同我講番,,

                                                      我本身諗住對你好番DDD,, 

           你有比我知道咁多野,,                       我都吾知你係咪有心,,

                                    愈泥愈覺得你地呢班人好有機心,,      [[吾係話緊CARMEN豬*嘉怡豬*]

                    阿淇都可能吾係有機心,,  其他就吾知*  BUT呢一刻我知邊個係對我好既FDS..

                               嗚嗚T.T  收埋我牙哥先得喇今PO..

                                               今次真係俾人搞到我死喇,,  開心喇,,衰人*

              我今次吾爆粗鬧你咋,,             但係我好記得你F1搞到我同佢點,,

                       E +都吾例外,,                       雖然E+我同佢冇MUD野講,,

                                             但係我都覺我自己好好人喇,,

                    果單野有DDD人都覺得你係咁,,

                                                     仲有,,  都吾知係邊個八婆話我鐘意佢,,

                             又話我當佢係我DDD  LOVER..  小姐*

                                             你有冇問題呀,,?!??!?     係都話我鐘意佢*                                                     

                                  搞到DDD人成日話我係LES,,

                                                   就算係我都吾會鐘意佢喇,,   

               我好憎人地屈我呀!!!!  仲要屈到咁賤,,

                                                                        仲有,,  你地吾好再去我XANGA ,,   睇完之後又講番我壞話*

                 我吾想比你睇咁多野,,       醒既就去番呢度睇喇..

                      ANYWAY*CAREMEN,, KAYI,, MIWA,,M!LK
=] 

                             我最信任的朋友們就是你們!!!!>V<"                        

        

                         

 

刊登時間︰2006-01-21 01:52 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

  

 

 






訪客留言 (返回 koby0616 的日誌)


koby0616 於 2006-01-30 02:06 AM 發表:
RE:HURT!RENE*

MMMMM..你係邊個呀?!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koby0616 於 2006-01-30 02:05 AM 發表:
RE::M!WA家姐豬>33333333<" 緊係喇,,有你咁好既家姐* 成日都照顧我,, 吾似得DDD人-V-"嘻* 嘰嘰>V<" 算喇,,吾好提佢喇,, 愛爆你呀>3<" MY LOVER SISTERRRR!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koby0616 於 2006-01-30 02:03 AM 發表:
RE:有型有格的人*
嗯嗯,,THZ呀**
但係你係邊個呀?!?XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hurtirene 於 2006-01-29 07:55 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/hurtirene
幫我留言呀??ok?thxz*886
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



M*WA___!!! 於 2006-01-24 06:47 PM 發表:
好多謝你當我係你最信任的人仔亞,,,,,,>U<"""" 總有件事過去左,,,,,5好提提勒=] 領會左呢件事之後,,,;;; 才更知道她是怎樣的人** 佢咁賤**_____都冇計...... 佢D性格死性不改嫁勒:::__________ 算喇***米提提了.. 只要向住前面走,,, 唔好埋佢喇!!*!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



有型有格的人 於 2006-01-22 04:58 PM 發表:
我希望妳唔好唔開心....自己唔係就得...唔好理人講咩...把口生在她上..她喜歡講妳都無符...唔好仲計...妳愈嬲..人們就覺得妳係...因此妳唔好再為她講d嘢而嬲..開心一下..自然就會無嘢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]