|
琴晚溫到12點幾就去訓覺*
係咪好想知道我點解咁早訓呢,,,??
哈哈XDD" 係因為我諗住4點幾起身,,,溫書書/// 係咪好乖乖呢??

咁我就5點幾開始溫書書.. ..
6點半就差吾多溫哂LU....
因為琴日夜晚都溫左少少,,,所以都溫得快少少既"""\\
番到學校...就同大姐佢地玩*
冇溫果書** 呵呵[[ 曳曳豕者<<<""
今次考果份數學,,,, 比我想像中容易多**
比BOBBY講中左:::琴日補習佢話如果考既話好似上年果份咁簡單既話就好喇>﹏<"
唉* 希望合格啦!!!

考完數學,,, 就有一個小息** 咁佢番左泥*
不過... ..今日一句野都冇講果囉/// 我有我玩... 佢有佢玩||||@@
發覺D人都冇乜口齒囉... 講大話*
之後就考LISTENING----
都吾知係吾開心,,, 定係深[[[,,,,
愈聽就愈冇心機... 做完之後,,, 伏左係張枱度////
諗吓今日小息DD野又喊Q左出泥喇.....**
點解方紫欣你咁容易喊??
為左佢喊值得咩,,,,, 算了吧**
之後放學同嘉怡一齊走** 嘉怡泥左我屋企**
一齊食[[晏就]]""
嘰嘰,,,開心開心*
>>p.s<<
唉,,, 是我太蠢了*
竟相信你說的話是真的﹏
言寸厭人家跟我說謊>v<"
今日改左INFO... 能表達我
中的心情**
|