/
  /
  /
  /
  /
歡迎泥到紫欣既日記板板牙...貼記得留言留言牙!!!!*啜>3<''
◆|!*學會將往事記低 *-,,]珍惜這一切__))*,, ×
●±°, 有些緣份是註定要失去的■×°有些緣份是永遠不會有好結果的||!!*):;,,
koby0616
暱稱: `'||*矮妹,,'`*紫欣*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~_~我番泥啦._.
SADDDDDDD*T^T
開心爆-333333333-
籃球,,XD"
頂*我又比人屈喇!!!!...
文章分類
全部 (211)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 211
留言總數: 143
今日人氣: 0
累積人氣: 20130
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

2005 年 6 月 22 日  星期三 雨天

考試第三日** 鬱悶

                    琴晚溫到12點幾就去訓覺*

                              係咪好想知道我點解咁早訓呢,,,??

         哈哈XDD"    係因為我諗住4點幾起身,,,溫書書///   係咪好乖乖呢??

                      咁我就5點幾開始溫書書.. ..  

            6點半就差吾多溫哂LU....

                       因為琴日夜晚都溫左少少,,,所以都溫得快少少既"""\\

           番到學校...就同大姐佢地玩*  

                                  冇溫果書**   呵呵[[   曳曳豕者<<<""
               今次考果份數學,,,,          比我想像中容易多**

                          比BOBBY講中左:::琴日補習佢話如果考既話好似上年果份咁簡單既話就好喇>﹏<"

     唉*   希望合格啦!!! 

                        考完數學,,,  就有一個小息**       咁佢番左泥*

           不過... ..今日一句野都冇講果囉///   我有我玩...  佢有佢玩||||@@

                     發覺D人都冇乜口齒囉...  講大話*

                                 之後就考LISTENING----

               都吾知係吾開心,,,   定係深[[[,,,,

                    愈聽就愈冇心機...  做完之後,,,   伏左係張枱度////

   諗吓今日小息DD野又喊Q左出泥喇.....**

                點解方紫欣你咁容易喊??

                              為左佢喊值得咩,,,,,  算了吧**

            之後放學同嘉怡一齊走**    嘉怡泥左我屋企**

                       一齊食[[晏就]]""

                              嘰嘰,,,開心開心*

      >>p.s<<

               唉,,,  是我太蠢了*

                   竟相信你說的話是真的﹏

       言寸厭人家跟我說謊>v<"      

      今日改左INFO... 能表達我 中的心情**     

 

刊登時間︰2005-06-22 02:07 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]