|
因為今日好悶既關係...
所以我同牙貞就係ic蕉作著呢一篇野,,,*
*ching.#1 3▍▋ (15:13) :
從前有兩個女仔~一個叫啊貞~一個叫紫欣!
佢地兩個好似樣!!
有一日佢地一齊at home玩電腦~一樣咁悶!!
之後~~~~~佢地死左!!
*ching.#1 3▍▋ (15:13) :
哈哈!!
Tsz...*紙+____ (15:14) :
好...不過個結尾吾係幾好...等我呢果作家...改吓先...呵呵~
*ching.#1 3▍▋ (15:14) :
好啊!
---------------------------------------------------------------------------------
係2004年...佢地入讀同一間既中學....仲讀埋同一班添,,,*
係2004年既9月2日..佢地加入籃球隊...係同時...好多籃球隊既師姐同埋老師都話...乜你地兩個咁似樣嫁...係吾係兩姊妹泥嫁...??
我地成日都係到白白痴痴咁樣玩....好快就到左2005年啦...過左新年之後...大家一番到學...班主任話調位...紫欣聽到班主任咁講...就即刻同牙貞講....不如我地兩個一齊座丫...好吾好牙...??牙貞就點點頭。
好開心既係...班主任真係編左我地一齊座...但係有時都會有吾同....其實係紫欣心入面..都吾係好鐘意一個人...呢果就叫...韓曉欣...係紫欣既心裡...佢就覺得韓曉欣...係一個衰人!因為紫欣覺得韓曉欣搶走左佢最好既朋友牙貞...*
有一日...紫欣終於都忍吾住..就開口講啦..:你個死人韓曉欣..我都忍左你好耐啦...係你!!搞到我同牙貞d冇以前咁好...我好憎你嫁!!
牙貞聽到之後...都好吾開心...呢件事果左冇幾耐..紫欣又同牙貞一齊玩番...雖然冇開學咁好,,,但係紫欣都好開心...因為韓曉欣佢有某一些原因...吾係呢間學讀書..係佢吾係呢間學校讀書..紫欣同牙貞真係好開心...
好快就到左復活節既假期...係2005年3月25日既下午...牙貞打左俾紫欣...原來大家都好悶...所以就諗住出街...我地 約左係20-22座既籃球場等...紫欣一去到就見到牙貞...就同牙貞講...嗨牙...令女貞..冇見一排肥左又高左...牙貞聽到之後...就好開心話...緊係啦...係呢果假期..我日日係咁係到食野...終於都肥左啦...真係好開心牙!!佢又開始傻啦...牙貞就話:我要多謝我既愛人牙"必"...係咁係度講...突然佢見到一個人...果個人就係李慶森啦...一見到佢...,牙貞就好嬲...因為佢同李慶森係一見到就會嘈...可以咁講""水溝油"..紫欣就好無奈聽牙貞同李慶森既對話...
之後...牙貞就話::李慶森...你咪話自己好叻既...不如我同紫欣...2打1丫...輸左既就比對方罰..罰既方法就由贏果個人諗...李慶森就話...好牙...驚你牙...算吧啦..李麗貞...你同方紫欣都係輸硬嫁啦...之後...紫欣就同牙貞傾吓用咩方法同李慶森打...果左15mins啦...係時候要同李慶森決一勝負啦...果左30mins...都係李慶森贏..但係可惜丫...我地體能好...我地係最尾果20mins係咁入波...哈哈..紫欣同牙貞贏左李慶森...罰既方法就由牙貞諗...
我地就罰李慶森~~撞自己個頭埋牆!!
但係我地呢兩個美貌與智慧並重的女孩子實在太好心地啦!
唔想見到d手下敗將咁慘~
所以就罰過第二樣!!
就罰佢1314做我地隻牛~做我地隻馬~做我地隻狗!!
從此~呢兩個美貌與智慧並重+心地善良的女孩子就多左個工人使啦!!之後佢地就一齊好開心咁生活落去啦!
過左2年之後..............
李慶森得到絕症~~~~~~死左!!
故事到此為止!!
想繼續睇兩人作品的話!!
請到各大書局購買兩人的作品!!
多謝!!
作者::方紫欣**李麗貞**
-----------------------------------------------
夜晚...同牙爸預祝生日...
其實仲同牙爸既生日仲有成12日...
都吾知點解要咁早同牙爸慶祝生日...-3-''
不過...又食得好開心....
因為冇見普普一排...
佢又大個左啦...
仲可愛左,,,令仔左添~!XDD
食完飯之後...*
就同森姐佢地去行街街,,,*
好開心既係...
威哥哥送左條super-x既"褲俾我,,,*
巧令令嫁...$179蚊嫁...
不過做緊特價..好平咋**$79//
我巧喜歡唷!!>333<""
森姐都
買左好多野嫁....
買左對四百幾既adidas波鞋...
二百幾既puma衫...
好貴牙!!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
p.s..:: 聽日會同牙淇睇""連環不幸事件""....好開金十唷...*
夜晚會去番教會睇"未完的故事"",,,,,*
好期待聽日牙!!
|