K.W.羡 之私密日誌!!!
kodarie95
暱稱: K.W.羨...
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌

2007-11-14
2007-11-12
2007-11-10
2007-11-02
我被點名了.....


日誌分類

全部 (33)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


新+坡之旅

今次嘅新+坡之旅係超低能+極搞笑+極搞笑+極搞笑+極搞笑!!!!!!!!!!! day 1 , 我地搭咗一陣飛機,就到咗singapore,見到一個堅稱自已係哥哥嘅中年佬,then 我地去咗小印度, after dinner 我地去咗酒店take a rest,然後miss li 居然選咗用我同朱祉恩的921 間房練bell,在房度練極迫,不過又好特別,好warm,最好笑就係練緊Pink Pather, 陳家大(heyhey)佢居然扮曬乖,望指揮miss li, 但個首歌根本無指揮,跟着就全班人笑到肚痛!!!!!!!!



2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


海洋公園下水禮 疑惑

    今日,同盧仔姨姨、佢嘅囡囡----妹妹Shyan,翔翔 同我家姐去咗Ocean Park 玩, 首先我地去咗玩熱汽球,排咗差唔多一個鐘,終於到我地la,上到去個view好靚arrrrrrrrrrr!!!!!!!   跟着我地去咗熊貓館,一入到去就見到安安.....個pat pat,因為佢背着我地訓着咗,然後見到佳佳,佢都係訓係到,不過面向我地。然後我地去咗盈盈樂樂個新居,不過佢地唔係到住,因為工作人員係到收埋野食,等咗15 min ,佢地終於出嚟la!!! 不過盈盈只顧食竹,樂樂就好可愛咁玩玩具,好QQ arrrrr!

    去完熊貓館,我地去咗玩旋轉木馬,不過D"木馬"居然係熊貓,跟着又玩咗青蛙跳,雖然有D無聊,不過見到妹妹玩得咁開心,就被佢可愛嘅笑容感染咗!然後搭纜車上咗山,係山度,我地去咗玩下水禮。盧仔姨姨同我家姐費是溼身就冇玩到,得我同妹妹,翔翔玩。在下水禮,我地第一樣玩咗滑梯,玩完一次我地已100%溼咗,玩咗四次滑梯,我地玩咗泡泡派對,不出5min,我地已變成一個個"泡人" 。Then,我地又玩咗個好迷你嘅水槍戰。又玩咗個大型嘅水槍戰,排緊隊時,D工作人員就襯我地未有水槍,用花灑、水槍射我地,妹妹重比工作人員追住射。入到去,唔理識唔識都照射,妹妹唔識入水,D作人員重教佢tim! 好唔容易激戰完,成身都已溼 、溼、溼哂!

    食完lunch,我地去咗玩機動遊戲,首先我地玩咗越礦飛車,不過玩完,妹妹已驚到變成了淚人兒! 跟着我地又去玩個個swing,妹妹唔咁玩,在下面等我地,swing緊時,我地就不停大叫妹妹,同妹妹揮手。  Afterwards,我地去咗玩過山車,今次得我、翔翔同盧仔姨姨玩,但玩完,盧仔姨姨覺得不太舒服,去咗救護站休息,妹妹好乖咁陪mummy, 而我地就繼續玩多一陣,然後去揾佢地,我地足足玩咗3次跳摟機、2次海盜船同1次eagle。

    盧仔姨姨在救護站休息完,我地就走la,盧仔姨姨話佢自己慢慢行,我地就玩埋激流一齊係出口等,今次妹妹終於肯玩,重話好好玩,玩咗3次。之後我地就走la!!!!!!!!!!!!!1

    盧仔姨姨佢地星期四就返美國la,今次係佢地番來我地最後一次見la,最快都要下年暑假我地先可以再見。我一定會好掛住你個Q到爆燈嘅樣、甜美嘅笑容同可愛嘅聲音!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28
[url=###][Copy to clipboard][/url]


2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


2007-06-23 愉快

今日好好好好好好好好好開心ar!!!!!!!!!!

Evening 同埋mummy的friends 既囡一齊玩arrrrrrr!!!需然我地既年紀差好多(分別係我家姐:16,我:12, aunt 的兩個女:翔翔(10歲),妹妹Shyan (5歲) 同另一aunt的囡:Bowie(8歲) ),不過都好好玩ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!佢地極cute arrrrrrrrr,尤其是妹妹!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!見到佢個心都溶埋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

食Dinner 個陣,妹妹因被醜化而哭ar,,,,,真可憐!!!!!!!!!After dinner, 我地去咗食雪糕 , 妹妹食雪糕個樣傻傻地,cute到爆!

Then, we go to aunt的屋企的club house,裹面有個children room,重有個波波池ar, 我under 13 years onld 所以玩得ar(雖然我玩好似有D kai, but 同佢地玩真係可以忘記煩惱,忘記壓力,好relax!)

  遲D放佢地D相比你地睇la!!!!!!!

  好yeah,tmr又可以見到佢地,同佢地去山頂arrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

 



2007 年 5 月 27 日  星期日   陰天


27/5/07 愉快

               haha!今日一早去咗荃灣大會堂綵排手鈴表演,在休息時間,我地玩咗 turthor dare(超搞笑ar)!!!楚楚同何二玩dare個陣重跑落去台度對住鏡頭hi 5秒,真係超低能,勁搞笑ar!!! 何二玩第二次dare 重低死ar(想起都好笑~),佢要比我地係手機揾咗個人,重要打去同佢講 I love U ar!!!跟着佢個超smart 既friend 一想就想到我地玩緊turth or 次dare  tim!(又一次超低能,勁搞笑ar!)!!!

               跟着我地成個演出都順利順利+順利!!背plink plank plunk 都無背錯!!!唔知其它觀眾覺得我地演出成點呢? 我們又睇咗其它團體,學校的表演, 有首Beaty and the Beast 勁好聽ar,希望miss lee 好快要我地打呢首la!

             切記!如果我突然打比你同你講I Love U,千其唔好信ar!玩緊turth or dare ar!!!