今日返學校冇野做.....唔洗數報紙又唔洗集隊....keke/\/\
朝早坐係到好快就打冷lu..."
今日係day I ...so d 堂都ok快過.."
art...*本身係班到睇powerpoint....點知我地自己上左去art rm..."
激死佢..." 哈哈...
之後畫個死人畫.......異形.....
中...* 小測...-_____-
之後做聆聽........" 8/10....都ok啦!!
geog...*冇聽過佢講書.....救命..!!!
勁似過左十萬年咁..."= =
lunch....*去左m記...."
好食呀.." 飽飽 ]]]]]]
行返學校個時...甘sir冇啦啦係我地後面...嚇q死...!!!
之後返到去...諗住落去找野...佢又上黎....'
嚇q死...!!!!頂...!!
之後唔知幾時...佢又冇啦啦係我地前面走入黎..."
痴線....成隻鬼咁..."
eng...* 去左mmlc睇片..."
都係唔知佢up乜....".....
功課堂...* 本身係chem sir睇.....但係變左ms chan睇..."
之後係到做張w.s....勁低b..."
放學...*留係學校玩..."
....走.....去左買3....(陪瑩,..)
我都要買返d先.."""""ke..!
返屋企....*
返1日放2日 ────────
完...●
|