今日一早去到m記..等唔到
..之後見到呂..就同佢一齊返去啦...
之後
就後來居上....就一齊行啦..
返到去學校..見到李杰豪成面暗瘡..好恐怖呀'''
佢問
借計數機...點知撞左堂..oh no!!
今日第1堂係eng...miss chan講書都幾攪笑ya..今日成堂都係係到笑''^^
之後就係小息.,.,時間過得好快...好快就到左中史啦...
唉唉~~白粉佬呀'''2年都對住佢''..一開頭就叫我地做w.s..書都冇教..
都唔知佢講咩''e堂好似過得好慢咁''
小息........maths堂..個ccc幾好ya...但係好似miss pum..一次過比好多w.s我地..
佢仲叫我同甘sir講要拎人名表..點齊d maths作業wo..-____-好煩呀''
小息........之後就係中文堂..個變態呀sir比左我地30min...我地彩排.,.,佢地揀左我做英子呀..救命!!
蛋葉係咁話明明係櫻桃小丸子..haha..
之後呀sir冇抽到我地個組做''好彩呀..
放學lu....之後去左食冷麵...見到彤佢地...
跟住又去左租碟..好好睇..借左龍咁x同神經俠侶!!
之後就返屋企啦..行下行下有個人係面前叫我wo..
原來係7頭..之後佢話佢去交車牌費wo..傾左一陣就88 lu...
then返到黎就睇龍咁x啦...同埋食通心粉..
做埋d maths就玩電腦..
_______________________________
|