今日好嬲呀..
我今日睇悟空個時..我同我細佬你到嗌交..無奈呀.""
煩到死..係咁串我wo..'']]
一直串到3點幾...
咁我地嗌咩呢..其實我都唔係好知..佢係咁話我扮悟空唔似wo..
佢自己就似到爆''''正一低b.:::..><
跟住我自己正左飯食..咁baba話食飯呀ma..唔可以自己正面食..
咁我米自己正自己個個飯law..
佢話我唔正比佢..''係呀..我唔正比你呀..你吹呀..
跟住我就睇tv啦..
本身我係大電視到睇緊ge..跟住佢禁走左..搞到我要去細電視到睇,,
之後到左2點幾..mama叫我去買''送''//
baba已經比左$$我ga啦..但係我細佬冇啦啦拎左d$$唔比我wo..
之後我就打左比mama;;話左唔聽話..[[]]
之後佢就cry..係咁鬧我話baba成日將買完'送'ge$$..比我唔比佢..
佢係咁搶..慘_______________))
之後我係街到c到佢幫mama買野..佢個時踩緊單車..咁我叫佢幫我拎野..佢又唔肯.
又成日打我wo..總之我呢個家姐難做lo....唔死都半條命!!!!!!!
|