金日放學果陣..諗住即刻走人架..
點知走果陣就撞到MISS TAM喇..-____-""
比佢捉住黎溫豬豬..-333-!!
要YAN姐等TIM..
跟住..胖虎,,子信,,同埋大口刀系度啦...
胖虎講埋D好似好勁但系冇建設性滴東西..
死人子信同大口...哼!
系果度溫溫下..傾傾下就到五點..走人..-V-
去舊6A搵YAN姐...見到PATSY同CHLOE..
牙SIR同佢地系果度溫豬豬..我又坐低溫佐陣..-333-"
入去果陣比隻黃少(輪)CAKE左一野..-/\-
呀SIR話佢放棄佐我喎..冇所謂啦...-OO-"
跟住3個人去影貼紙相相.."
YAN行路行得勁快..咩人黎架..-____-"
明知我平時行路甘慢..-/\-*
影得...刀OK啦..............
之後陪佢交電話費.佢就急急腳甘返學校搵佳佳喇..
忽忽同我刀返屋屋嚕...
|