| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
.. 既然沒人愛 ,就更應該珍惜身邊的1切●*
|
終 於 知 道` 無 論 我 如 何 落 力 隱 瞞` 我 的 不 快 總 是 容 易 讓 人 看 到>< "
|
|
補^^ " |
|
嘻嘻!!今日kary出碟喇!!首張個人大碟..希望大買啦!!
今日呢..穎就話佢晏晝要拎2部琴..叫我幫手..咁我諗住幫得就幫啦..就答應左..
同佢約左3點半..咁我就早左1個字落去..點知等到搭11(好似吾止..)佢仲未黎喎..原本諗住走ga喇,,跟住佢拎住2部琴,,跑到黎喇..
之黎就去左佢|-|[]/\/\E喇..跟住同佢係咁唱歌錄音..唱TWINS果D好歌好多..唱B工果d我地真係吾掂..唱極都好怪咁..
玩玩下..唱唱下..6點3同佢[向左走向右走]..

|
| 刊登時間︰2006-01-27 04:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|